2016. október 1., szombat

Fashionistas 2016 és Made to Move Barbie

Alig bírtam magammal örömömben, amikor észrevettem, hogy újabb Fashionistas illetve Made to Move babák jelentek meg a webáruházakban, és mivel úgyis itt a szülinapom, ennél jobb ürügy nincs, hogy gyarapodhasson a gyűjtemény.
Ezek ráadásul olyan példányok, amiket már az év elején kinéztem magamnak.

A Fashionisták:

Fab Fringe - tall
A haja szerintem szenzációs
Spring Into Style - Curvy
Nemcsak az arca, a ruhája is nagyon tetszik
Velük nyolcra gyarapodott a 2016-os Fashionisták száma. Ezeknek a babáknak nincs nevük, csak sorszámozták őket, az enyémek balról jobbra: 19, 21, 27, 33, 24, 26, 30, 25. Fiú egy sincs... Most, hogy jobban megnézem, a szőkék is hiányoznak...

Csoportkép
És a harmadik szerzemény a régóta várva-várt vörös hajú Made to Move Barbie. Gyönyörű!!!


szeplői is vannak

A haja két tónusú, vékony kis szőkés csíkok vannak benne

Épp olyan mozgékony, mint a korábbiak
Csoportkép a többi MTM babámmal



7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Az én vörös hajú jógás lányom kedden érkezik. Pénteken 0.25-kor rendeltem, ahogy észrevettem egyből meg is vettem. Nagyon várom!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a babáid, gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a vörös brigádot várom én is a mozgiból, meg a tall típusból. Melyik webáruházból rendelted?

    VálaszTörlés
  4. Milyen szuper csapat! Én is kíváncsi vagyok, hol vetted őket?

    VálaszTörlés
  5. Játékneten, van még másfajta is.

    VálaszTörlés
  6. Hűha, micsoda csapat, gyönyörűek egytől egyig! Gratulálok hozzájuk! A kis vörös MTM annyira édes a szeplőivel! :)

    VálaszTörlés