2016. október 3., hétfő

Silkstone Mermaid Gown Barbie 2013

Egyetlen Silkstone babám sem volt idáig. Azzal győzködtem magam, hogy nem is kell, mert úgysem vagyok lenyűgözve az arcfestésüktől, mindegyik olyan beképzeltnek látszik, mintha tudná, hogy csillagászati árat kérnek érte :))) De az ember a születésnapja környékén nagyon akaratgyengévé válik, főleg, ha egy nagyon durva leárazás közepébe csöppen...

Ez egy gyűjtőknek készült, 2013-as limitált Mattel kiadás. Már a csomagolása is olyan kifinomult és előkelő, hogy muszáj volt lefényképezni. A hátlapján az áll, hogy összesen 10700 db van belőle az egész világon. Ilyen "ritka" babám se volt még!


A selyempapírt félrehajtva feltárul a sellőruhás, halványszőke, hűvös Silkstone szépség. A ruhája elképesztően részletgazdag. A csuklóján eredetiségi tanúsítvány van, állvány is jár hozzá természetesen. A "bőre" nagyon halvány és porcelánszerű, más műanyagból van, mint a Barbie-k általában. A ruhája alá is bepislogtam, hogy lássam a harisnyáját és a tűsarkú cipőjét.


Nálam egy új baba sincs biztonságban, mindet kibontok és megvizsgálok, de most valahogy szentségtörésnek tűnik... nem tudom, meddig, de egyelőre a dobozában marad.



8 megjegyzés:

  1. Képzeld , én sem bontottam ki , csak az aranyszalagig :)
    ...és úgy nézegetem. Gyönyörű a ruhája , egyszer közelebbről is meg kéne vizsgálnom , mert akarok csinálni hasonlót...de nem most . Még a haja is rögzítve van a stólához, nem szedem szét egy darabig ...vagy ameddig meg bírom állni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pontosan így vagyok vele :)

      Törlés
    2. Gratulálok! Csodaszép és egyáltalán nem csodálkozom, hogy még a dobozában lakik, én sem bontanám ki egy darabig az biztos.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Nagyon szép, én sem bontanám ki, mert így tökéletes.

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép baba és a ruha egy álom! Én sem mernék jobban hozzányúlni tuti. Ismerve magamat minden nap kinyitnám a dobozt, mosolyogva megcsodálnám, aztán visszatenném rá a fedelét. :D

    VálaszTörlés
  4. Hogya jutottál hozzá? Gyönyörű baba
    És azt lehet tudni ez melyik label?

    VálaszTörlés
  5. Hogya jutottál hozzá? Gyönyörű baba
    És azt lehet tudni ez melyik label?

    VálaszTörlés