2020. március 1., vasárnap

Jem & the Holograms - Kimber és Roxy

Évekkel ezelőtt írtam a Hasbro-féle retró Jem és Jerrica babákról egy posztban. Azóta annyi változás történt, hogy szereztem néhány eredeti ruhadarabot, illetve csatlakozott hozzájuk Roxy az ellenséges Misfits nevű bandából.

A héten viszont nagy örömömre egy újabb babára akadtam ebből a sorozatból, mégpedig Jerrica húgára, Kimberre! Így vele együtt immár négyre emelkedett a kis Jem-gyűjtemény darabszáma.

Az az igazság, hogy ezek a babák meglehetősen bumfordira sikerültek és ahogy már előzőleg írtam, nem igazán sikerült velük eltalálni az eredeti rajzfilmfigurák karakterét. Pont annyival nagyobbak a Barbie típusú babáknál, hogy a legtöbb ruhájukat nem tudják kényelmesen viselni (főleg a nadrágokat és persze a cipőket). Ennek ellenére kedvelem őket, mert a 80-as évekhez tartoznak, és ahányszor rájuk nézek, felidézik a nosztalgikus hangulatot.

Kimber baba verziója sem hasonlít jobban a rajzfilmfigurára, mint a többiek.



Sajnos eredeti ruhája neki sincs, idővel majd varrok valami hasonlót a rajzfilmsorozatban viselt holmik valamelyikéhez. Csak választani lesz nehéz, mert az egész sorozat olyan, mint egy őrült divatshow, tele színekben tobzódó, fantáziadús fellépőruhákkal.



A másik, "akit" be akarok mutatni ebben a bejegyzésben, az Roxy a Misfits nevű rockbandából. Sajnos egyelőre ő az egyedüli, Pizzazz, Stormer és Jetta talán sosem fog csatlakozni hozzá. Bevallom, hogy én nagyon bírtam ezt az együttest a történetben, pedig mást sem csináltak, csak keresztbe tettek a főszereplőknek. Néha már szinte úgy drukkoltam nekik, mint Szilveszter macskának Csőrike ellen abban a bizonyos másik rajzfilmsorozatban.


Roxy a kedvencem volt, egy olyan igazi kemény, vagány csaj. Ezért aztán úgy gondolom, hogy a baba verziója nem adja át ezt a vagányságot. Roxy sosem szokott ilyen kedvesen mosolyogni.


Szegény Roxy nincs tökéletes állapotban, a sminkje fakó, főleg a száján, az ízületei lazák itt-ott, és mind a két kézfeje össze van rágva. De olyan ritkán lehet találkozni ezekkel a babákkal, hogy úgy döntöttem, a hibák ellenére is megveszem. Ez több éve történt és azóta sem találkoztam másik példánnyal.

Roxynak megpróbáltam összehozni a fellépőruhájához hasonló szerelést.


És álljon itt egy csoportkép a többiekkel.



Balról jobbra: Roxy a Misfitsből - 1985-ös Jem/Jerrica az eredeti Jerrica ruhában - Kimber - 1987-es Rock N Curl Jem, a 85-ös eredeti Jem ruhában (sajnos az öv és a harisnya is hiányzik).


2 megjegyzés: