2020. március 23., hétfő

Ruhák MTM típusú Barbie babákra

A koronavírus miatt rengeteg ember kénytelen most otthon, a négy fal között maradni. Nekem ez nem jelent akkora problémát, mert sok-sok elmaradt dolgot tudok most bepótolni. Például ruhákat varrni a gyűjteményben lévő babáknak.

Bizonyára sokan ismerik ezt a remek blogot: https://fdcouture-unlimited.blogspot.com/. A most bemutatott ruhák egy részének a szabásmintáját ezen az oldalon találtam. Itt is szeretnék köszönetet mondani a fenti blogger önzetlenségéért, amellyel megosztja a közönséggel ezeket a szabásmintákat. Szerintem sokunknak jelent segítséget, hogy a kényszerű otthonlétet kellemesebbé tegye.

Magas Barbie babáknak garbó nyakú ujjatlan top és mintás vászon nadrág.




Elöl gombos, pántos, virágmintás nyári ruha.




Alkalmi kezeslábas fémes szálakkal átszőtt rugalmas anyagból.




Ráncolt ujjú csillogó alkalmi ruha.




Kígyóbőr mintás műbőr hatású szoknya toppal és csillogó harisnyával.




Lila zsorzsett blúz fekete miniszoknyával.




6 megjegyzés:

  1. Witaj, uszyte ubranka dla lalek są naprawdę rewelacyjne! Pięknie wykonane i śliczne! Korzystam nieraz z podanej strony z wykrojami dla lalek. To świetna sprawa.
    Życzę zdrowia ♥

    VálaszTörlés
  2. Jaj látom sikerült megcsinálni a fekete rucit. Én is naivan azt gondoltam hogy itthon maradás kánaán lesz, de a gyerekkel tanulás nagyon viszi az időt, plusz háztartás. Bruháhá! De azért bizakodok, hogy nekem is lesz még ruci gyarapodás. Bár a szabásminták bent maradtak a meló helyen, azért még egyszer ki kell rajzolnom ami kell nekem.
    Most nézem a komódodat. Tök jól nézz ki! Nyitható a fiókja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért szakíts néha időt a kreatívkodásra is :)

      A komód nyitható fiókos. A helyi hobby boltban vettem, aztán szalvétáztam, kifestettem, és remek bútor lett belőle a babáknak.

      Törlés