2016. június 18., szombat

Bolhapiaci lelencek

Ezer éve nem jártam már bolhapiacon, és azt meg végképp nem gondoltam volna, hogy ilyen zsákmánnyal térek haza, ilyen olcsón.



A bal oldali egy Cali Girl Lea, szuper megkímélt állapotban. Gyönyörű csokoládébarna haja van világosabb melírcsíkokkal. A felsője és a sortja nem eredeti, de annyi baj legyen. A másik baba egy kis nyomozást igényelt, de az már első látásra világos volt, hogy eredetileg a fej és a test két különböző babához tartozott, mert nem passzol a színük. Na ez a probléma nem akkora, hogy otthagyjak egy ilyen jó vételt. Egy kis kutakodás után kiderült, hogy a fej egy Fairytropia - Wonder Fairy Lenara, nagyon szép élénk répavörös hajjal és hosszú, valódi szempillákkal.
Fürdés, hajmosás után így néznek ki a lányok:




Lenarának még várnia kell egy megfelelő tónusú testre, de addig elvan ezzel is.

6 megjegyzés:

  1. A vöröskét én mintha a Pecsában láttam volna kb. 1 hónapja, de nem vettem meg.

    Gyönyörűek lettek fürdés után! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Pecsában vettem, köszi, hogy meghagytad :)

      Törlés
  2. Gratulálok a jó fogáshoz! Én is emiatt mászkálok a vásárba, de sose akad hasonló fogás (C.G.Lea pl), viszont nem kell panaszkodni, egyszer eljön az én időm is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig ezzel vigasztalom magamat, ha lemaradok valamiről, és általában tényleg be szokott jönni :)

      Törlés
  3. Mind a kettő nagyon szuper ! Gratulálok .

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok hozzájuk, nagyon jó fogás volt mindkettő, csodás állapotban vannak. Lea nekem is megvan, ő volt az első olyan baba, akit már felnőtt fejjel vettem. :)

    VálaszTörlés