2016. június 26., vasárnap

Disco Jeans Barbie / Barbie and the Beat

Ugyanabból a csomagból, ahonnan Real Dancing Action Dana származik, még több Szupersztár-korszakból való Barbie is érkezett. Az egyik Disco Jeans Barbie. Sajnos, ahogy az már lenni szokott, a ruházata nem teljes.






Ezen a képen Disco Jeans Midge társaságában, aki a legrégebbi Midge babám, még 1990 táján kaptam. Lehet, hogy elfogult vagyok, de szerintem neki van a legszebb arca ebből a típusból. Fashionistas testre cseréltem a testét, de biztos, ami biztos, az eredetit is elraktam.





Ez még egy régi kép az eredeti testével, teljes felszerelésben. A dzsekin és a szoknyán a kis fehér minták meg a Midge felirat a sötétben foszforeszkálnak.





Christie sajnos nincs meg a sorozatból, de talán majd egyszer ő is csatlakozhat a lányokhoz.

3 megjegyzés:

  1. Csodaszépek! :) Nálam Barbie az egyetlen, akinek minden ruhadarabja megvan, Midge és Christie ruházata hiányos sajnos. Én is abban reménykedek, hogy hátha egyszer sikerül majd pótolnom a hiányzó ruhadarabjaikat.

    VálaszTörlés
  2. Jól áll neki az új test. A MIdge-k szinte mindig a legszebbek.A többi baba is elég jó állapotúnak néz ki , jó bolt volt ...biztosan meglesz Christie is előbb-utóbb.

    VálaszTörlés