2016. június 25., szombat

Real Dancing Action Dana

És megvan! Az áprilisban szerzett Real Dancing Action Dee Dee mellé megérkezett a bandatag, Dana!
Álmomban nem gondoltam volna, hogy sikerül ráakadni, ráadásul belföldön! Igaz, hogy nem Dana rendelkezik a legszebb Kira arcvonásokkal, amikkel idáig találkoztam, meg az a kék szemhéj se jön be annyira, mégis örülök neki nagyon, mert a Kira arctípusú lányok (is) nagy kedvenceim.
Az eredeti öltözékéből mindössze a nadrágja jött vele, az is nadrágtartó nélkül, de nálunk senki sem marad ruha nélkül. Egyébként nagyon szép állapotú, nincs agyongyötörve, még a "táncolós szerkezet" is egész jól működik benne.
Ezen a képen Dee Dee-vel. Igyekeztem stílusosan csillogó diszkós cuccokba öltöztetni őket:






És egy teljesen más típusú ruhában:


1 megjegyzés:

  1. De jó! :) Rá már én is ráakadtam itt, csak sokat kértek érte, úgyhogy egyelőre még nem költözött be hozzánk.

    VálaszTörlés