2016. május 27., péntek

Sakura vagyis Cseresznyevirág

Sakura az egyik rejtélyes "fogalmamsincsmilyen" babám, a rózsaszínes teste ihlette a nevét. Azt gyanítom, valamilyen értékesebb távolkeleti baba kínai klónja, mert semmilyen jelzés nincs rajta, a teste viszont egészen nyilvánvalóan Fashionista Barbie koppintás - ami nem baj, mert így könnyebb ruházni.
A pöttyös ruhát tőlem kapta, szerintem jobban áll neki, mint a fekete.






Update: Kiderült, hogy valóban kínai gyártmány, sokféle szettben és hajszínnel elérhető az ebay-en és az Aliexpress-en, a jelek szerint nemcsak Fashionista, hanem Liv testtel is.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép baba. :) Próbáltam utánanézni, hogy mi/ki lehet, de sajnos semmi eredmény, pedig az arca valamiért nagyon ismerős. Ma még keresgélek kicsit, hátha rájövök. :)

    VálaszTörlés
  2. Én sem tudom, kiféle, miféle, de nem hagynám ott, ha valahol rábukkannék. Nagyon tetszik az arca!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lány, nem tudom milyen baba lehet. Nekem is a pöttyösben tetszik jobban. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Most bukkantam rá a blogodra, és nagyon tetszenek a posztjaid.:) Egyébként úgy találtam rá, hogy pont ennek a babának az eredete után kutattam. Ebből a fejből én is az Aliexpressről rendeltem többet, és tetszik, de kíváncsi voltam, hogy mi az "eredeti", ha volt olyan. Pár helyen úgy láttam, hogy "Miao Miao"-nak nevezték, mert talán egy ilyen feliratú babán látták először ezt a fejet. Talán valaki azt írta, hogy módosított Kurhn-klón, de ez sem biztos... mindenesetre nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszik a blog. Ami a babát illeti, meglehet, hogy a Kurhn babák ihlették, kicsit mintha hasonlítana a fejformájuk.

      Törlés