2016. május 1., vasárnap

Új jövevények

Egy csomagban érkeztek ezek a retró Barbie lányok. Fürdés, csinosítás és ruhapróba után el is foglalták méltó helyüket az új otthonukban.


(Kedvenc családom kutyája melléjük szegődött a fotózásra, de ő nem új jövevény.)



Balról jobbra:
1. Jewel Secrets Whitney 1986 - ruhátlanul érkezett szegény, de a fülbevalóihoz és a gyűrűjéhez még így is ragaszkodott.
2. Hot Stuff Skipper 1984 - Ő viszont az egész ruhatárát hozta magával, ez segített az azonosításnál.
3. Valamilyen Barbie Black a 80-as évek elejéről, sajnos nem sikerült beazonosítani egyelőre.
4. Szintén azonosítatlan Barbie ugyanebből a korból, a teste viszont lehet, hogy eredetileg nem az övé, mert még régebbinek tűnik, a fenekén van a Mattel jelzés, nem a derekán.


17 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ, áááá, gratulálok, gyönyörűek! :) Jewel Secrets Whitney-re és Hot Stuff Skipperre már én is régóta vadászok.
    Hátha be tudjuk azonosítani a másik két csajszit. Tudsz esetleg közeli képet csinálni az arcukról, hogy látszódjon jobban a sminkjük? Ha megvan a kép, szívesen segítek utánajárni. :)

    VálaszTörlés
  2. Régebben nem szerettem ezt a társaságot, de egyre inkább bejönnek , sőt Whitney nagy kedvenc , van nekem egy párizsi , kánkán rucis lánykám , de még nem vettem ki a dobozából !!!...ilyet még nem is csináltam, szerintem nem fogom tudni dobozban tartani...a sötétbőrűt én is megnézem , már találkoztam vele az tuti.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg "lőhetnél" közelebbit is , hogy tudjunk mi is játszani :)
    Először azt hittem , hogy "Barbie & the Rockers, Dee Dee Doll", de azoknak gyűrű is van , és ez a lány szebb , mint azok...(nagyon ribis a sminkjük )
    Nem lehet eldönteni így a képről , hogy milyen színű a szeme ... szolid a smink , vagy csak megfakult ???

    VálaszTörlés
  4. Felraktam egy nagyobb képet, lányok, talán így jobban látszik a smink.
    Az biztos, hogy a barna lány nem a Rockers-be tartozik. Viszont valamikor volt gyűrűje és fülbevalója, megvan a helyük. És még egy érdekes dolog: a karja furcsán kattog, ha fel-le mozgatom, mintha valami szerkezet lenne belül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyu, nekem nagyon gyanús, hogy ő Dee Dee a második szériás Barbie and the Rockers csapatból vagyis Real Dancing Action Dee Dee. Elsőre is ő ugrott be, de amikor említetted, hogy furcsán kattog a karja, akkor már szinte 100%-os voltam benne. Nekem megvan Barbie abból a sorozatból és épp most szereztem meg Dee Dee-t is (igaz, elég ramaty állapotban van, de feljavítom). Viszont nagyon hasonlít a te babádra, igaz, az enyémnek erőteljesebb a sminkje, de simán lehet, hogy a korábbi tulaja kicsit leszedett a sminkjéből. Az enyém derekára az van írva, hogy 1966 Taiwan. Ha megfogod a felsőtesténél fogva (kb derék tájon) és mozgatod jobbra-balra a felső testét, akkor felváltva emelgeti a karját?

      Törlés
    2. A szőke lány pedig simán lehet, hogy egy 1980-as évekbeli Fashion Play Barbie vagy pedig valamilyen strandos témájú Barbie, hiszen többségében azoknak nem volt fülbevalója (ha jól látom ennek a babának a füle nincs kifúrva) és kissé barnásabb az arca.

      Törlés
    3. Köszönöm szépen a segítségeteket, akkor ezek szerint mégis a Rockers-ből való :) Ezt azért zártam ki, mert egyáltalán nincs az a narancssárga árnyalat a szemhéján, de közben láttam a képeket a neten Dee Dee-ről, ahol szintén hiányzik - vagy lekopott vagy leszedték (igaz, szerintem így szebb is, nekem nem hiányzik).

      Törlés
    4. Kipróbáltam, és működik, tényleg emelgeti a karját, ha jobbra-balra mozgatom! A derekán viszont nem Taiwan hanem Philippines van.

      Törlés
    5. De jó! :) Lehet, hogy ez lesz a magyarázat a sminkre, hogy a Taiwanban gyártottaknak erős sminkje van, míg a Fülöp-szigeteken gyártottak kevesebb sminket viselnek. Sokszor van az, hogy egy bizonyos babát két országban gyártanak le, nem tudom miért. De általában lehelletnyit különböznek is emiatt a babák.

      Törlés
  5. Pedig erre hasonlít , a haját leszámítva , de azt le is vághatták , ...és olyan a képen , mintha vadul kalimpálna a karja nem , LEHET , HOGY TUD TÁNCOLNI :)
    http://www.ebay.com/itm/Vintage-80s-Barbie-the-Rockers-Dee-Dee-Doll-Black-AA-African-Nude-for-OOAK-/162047330530?hash=item25bac608e2:g:IqcAAOSwG-1Wy5Tw

    VálaszTörlés
  6. Azt meg mindig elfelejtem , hol találtad őket ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem a "Jófosáson", az biztos ;)

      A v-betűs hazai aukciós oldalunkon.

      Törlés
  7. Azóta én se Jófogásozással ütöm el az időmet :)Szemét egy banda !!!

    Gratulálok hozzájuk , szuperek. Ha én odatévedek ( V-ra ), mindig csak " csodaszépgyönyörűségesbarbiehercegnők " vannak ...pl konkrétan ez egy kócos , síruhás baba :D
    ...de már máskor is láttam ilyen jó felkonferálást koszos , kócos , egészen modern ruhás, elhasznált példányokra.

    VálaszTörlés
  8. Én most horgolótűket veszek a jófogásról. Babát nem merek... Gratulálok a lányokhoz!!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek, gratulálok a csapathoz :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Igazán örülök, hogy rátaláltam a blogodra, nagyon kellemesek a képek, csodásak a babáid! Bár nem ebben a posztban volt, de az indián lány gyönyörű! :-)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen mindenkinek :)

    VálaszTörlés