2016. május 19., csütörtök

Top Model: Hair Wear - Teresa, 2007

Ez az első és egyetlen "model muse" testű Barbie babám, és azt már megállapítottam, hogy nem leszek lelkes híve ennek a testalkatnak.



Tudom, hogy eredetileg ezt az anorexiás, merev, pózolós testet nem játékra szánták, hanem gyűjtőknek. Rám mondjuk egyáltalán nem jellemző, hogy a dobozban hagyom, vagy csak dísztárgynak tartom a babákat, úgyhogy azt terveztem, lecserélem a testét egy mozgékonyabbra, mert az arca viszont - ahogy a legtöbb gyűjtőknek készített babáé - nagyon szépen kidolgozott. Viszont sötétbordó körömlakkja és csini cipője van, amit csak úgy lehetne levenni a lábáról, ha levágnám a pántokat :(
Szóval lehet, hogy mégis marad úgy, ahogy van.



Én az enyémet használtan vettem, így néz ki eredeti ruhában:








5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép baba! Nekem ebből a sorozatból Summer van meg.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem ezt az arcot ! Gyönyörű szerintem. Nekem is Summer van meg ( de van egy másik topmodel Teresám ) Ha megmelegíted , akkor szerintem le tudod venni a szandiját, pl hajszárítóval, ha nagyon akarod ...de most látom , hogy a zöld harisnya miatt lehet , hogy az a cipő nagyobb volt...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy kipróbálom a melegítéses módszert, de ha nagyon nem megy, inkább nem erőltetem.

      Törlés
  3. Valóban gyönyörű arca van! :) Nagyon szép baba, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes csajszi és a moci is klassz :)

    VálaszTörlés